office@pjtherapeutic-speechtools.com
+48 797171989
Szpatułka gąbkowa do masażu i higieny w jamie ustnej neutralna
  • Szpatułka gąbkowa do masażu i higieny w jamie ustnej neutralna

Szpatułki gąbkowe ORAL 10 pk neutralne

(0,80 zł szt)

Szpatułki gąbkowe były rutynowo przepisywane do higieny jamy ustnej, taka procedura zapobiega ryzyku zapalenia płuc i jego powikłań, ale są również niezwykle przydatne do ćwiczeń sensorycznych wewnątrz ust, do stymulacji i kształcenia czucia lub odwrażliwiania. Można je schładzać i wykorzystywać jak łyżeczkę w terapii karmienia. Można je dowolnie wycinać i nakładać na wibratory logopedyczne. Cudowne logopedyczne narzędzie!

Szpatułki gąbkowe ORAL 10 szt., które wykorzystywane były pierwotnie tylko do higieny jamy ustnej, zwłaszcza Pacjentów, u których występowało między innymi ryzyko zapalenia płuc, stały się kilkadziesiąt lat temu odkryciem amerykańskich logopedów. Zaczęli je oni stosowac w terapii, zgodnie z poleceniem Van Ripera, ojca amerykańskiej logopedii, że czegokolwiek byśmy nie użyli w terapii, by zapewnić Pacjentowi poczucie ułożenia narządów mowy, to będzie dobre!

Zastosowanie:

- terapia nadwrażliwości;

- terapia sensoryczna (kształcenie stref artykulacyjnych);

- terapia dysfagii.

Szpatułki ORAL można dowolnie kształtować, zwilżać, nabierać na nie pokarm różnej gęstości i faktury.

Docenili ich wartość specjaliści z ARK Therapeutic, Inc i zaprojektowali szpatułkę (bazę) do wibratora Z-vibe- POPETTE, do której można włożyć ORAL.

ATEST CE

SM0021

Arkusz danych

kolor