office@pjtherapeutic-speechtools.com
+48 797171989

Najnowsze posty na blogu Kanał RSS

Jaka jest różnica między terapią miofunkcjonalną a Oral Placement Therapy?
Jaka jest różnica między terapią miofunkcjonalną a Oral Placement Therapy?
Szanowni Logopedzi i Logopedki, usłyszałem niedawno, że jak ktoś jest terapeutą miofunkcjonalnym, t...
 (2)
Co trzeba wiedzieć o gryzakach logopedycznych?
Co trzeba wiedzieć o gryzakach logopedycznych?
Dlaczego gryzaki? JAKIE MAJĄ DZIAŁANIE Nieocenioną pomocą logopedyczną nieuświadamianą so...
 (9)
Szpatułka TOTS - się przyda!
Szpatułka TOTS - się przyda!
TOTs Sensi Tip to innowacyjne urządzenie pomagające rodzicom i specjalistom w rekonwalescencji i po...
 (1)    (0)
Vibe dla logopedów z apką?
Vibe dla logopedów z apką?
Z Novafon wchodzisz na wyższy poziom kontroli! Aplikacja współpracująca z twoim wibratorem logopedy...
 (2)
LOGOPEDO NIE MIERZ SIŁY JĘZYKA NA OKO, bądż PRO!
LOGOPEDO NIE MIERZ SIŁY JĘZYKA NA OKO, bądż PRO!
IOPI MEDICAL to specjalistyczny miernik i trenażer do warg i języka, najbardziej popularne obiektyw...
 (22)

Wyświetl wszystkie posty

Szukaj w blogu

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), która w art. 4 stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niezgodności towarów z zamówieniem należy niezwłocznie się z nami skontaktować w celu rozwiązania problemu.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie po sporządzeniu raportu szkodowego w obecności odbiorcy i dostawcy przesyłki.

  2. Koszty związane ze zwrotem reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

  3. Towar niesprawny w ramach reklamacji należy dostarczyć do siedziby PJ therapeutic z dokumentem potwierdzającym jego nabycie. Należy też opisać przedmiot reklamacji.

  4. PJtherapeutic rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni.

  5. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2003 o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można zwrócić produkt bez podania przyczyny do 14 dni. Jest to możliwe w przypadku jeśli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany, zwłaszcza zaś towar zapakowany sterylnie. PJtherapeutic dokonuje zwrotu należności w postaci przelewu całości poniesionych kosztów.

  6. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

  7. Zwrot świadczenia przez przedsiębiorcę zostanie przez niego poświadczony na piśmie w formie elektronicznej

  8. W przypadku zwrócenia towaru zakupionego w naszym sklepie, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym użytkownik wchodzi w fizyczne posiadanie towaru .

  9. Zwroty i reklamacje przyjmujemy pod adresem:

    PJtherapeutic Piotr Jaworski
    ul. Lucjana Rydla 1
    43-602 Jaworzno