Najnowsze posty na blogu Kanał RSS

SENSI od TALK TOOLS
SENSI od TALK TOOLS
Uprzejmie informujemy, że wibratory logopedyczne Sensi są w drodze i wylądują w naszym magazynie d...
 (1)    (0)
WARSZTATY Z KARMIENIA DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA -  ZALICZONE. DZIĘKUJEMY UCZESTNIKOM!
WARSZTATY Z KARMIENIA DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA - ZALICZONE. DZIĘKUJEMY UCZESTNIKOM!
17 września A Sensory Motor Approach to Feeding in the Down syndrome Population - sensoryczno ...
 (29)    (0)
SENSI TANIEJ!
SENSI TANIEJ!
Sensi od Talk Tools ma kilka częstotliwości, puls i zwyczajną baterię. Ponad 20 szpatułek do wybo...
 (4)    (0)
Facial Flex - rehabilitacja  i kosmetyka twarzy
Facial Flex - rehabilitacja i kosmetyka twarzy
Facial Fitness? Wiemy, że polecają to gwiazdy, ale może warto odświeżyć historię Facial Flex i przy...
 (3)    (0)
ROZPLĄTUJEMY WĘDZIDEŁKA... - Unraveling TOT's: beyond the basic
ROZPLĄTUJEMY WĘDZIDEŁKA... - Unraveling TOT's: beyond the basic
Zapraszamy do udziału w wirtualnych warsztatach logopedycznych o tematyce diagnozy i terapii krótki...
 (13)    (0)

Wyświetl wszystkie posty

Szukaj w blogu

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), która w art. 4 stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niezgodności towarów z zamówieniem należy niezwłocznie się z nami skontaktować w celu rozwiązania problemu.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie po sporządzeniu raportu szkodowego w obecności odbiorcy i dostawcy przesyłki.

  2. Koszty związane ze zwrotem reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

  3. Towar niesprawny w ramach reklamacji należy dostarczyć do siedziby PJ therapeutic z dokumentem potwierdzającym jego nabycie. Należy też opisać przedmiot reklamacji.

  4. PJtherapeutic rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni.

  5. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2003 o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można zwrócić produkt bez podania przyczyny do 14 dni. Jest to możliwe w przypadku jeśli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany, zwłaszcza zaś towar zapakowany sterylnie. PJtherapeutic dokonuje zwrotu należności w postaci przelewu całości poniesionych kosztów.

  6. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

  7. Zwrot świadczenia przez przedsiębiorcę zostanie przez niego poświadczony na piśmie w formie elektronicznej

  8. W przypadku zwrócenia towaru zakupionego w naszym sklepie, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym użytkownik wchodzi w fizyczne posiadanie towaru .

  9. Zwroty i reklamacje przyjmujemy pod adresem:

    PJtherapeutic Piotr Jaworski
    ul. Lucjana Rydla 1
    43-602 Jaworzno