office@pjtherapeutic-speechtools.com
+48 797171989

Najnowsze posty na blogu Kanał RSS

Kiedy wędzidełko podjęzykowe jest krótkie...
Kiedy wędzidełko podjęzykowe jest krótkie...
Każdy z logopedów powinien mieć umiejętność określania, czy wędzidełko podjęzykowe wymaga interwenc...
 (0)
Ciach, ciach...Czy wystarczy uwolnić język?
Ciach, ciach...Czy wystarczy uwolnić język?
"The gross oversimplification of tongue tie release has some unfortunate repercussions - everyone s...
 (4)
NAJLEPSZE DO TERAPII MIĘDZYZĘBOWOŚCI?
NAJLEPSZE DO TERAPII MIĘDZYZĘBOWOŚCI?
Zastosuj KRÓLIKA od SPEECH BUDDY, teraz zestaw w ofercie -15% . Jedna z unikalnych szpatułek lo...
 (1)
SZKOLENIE Z DIAGNOZY I TERAPII KRÓTKICH WĘDZIDEŁEK
SZKOLENIE Z DIAGNOZY I TERAPII KRÓTKICH WĘDZIDEŁEK
UNRAVELING TOT's... po polsku  czyli ZAPRASZAMY NA DWUDNIOWE SZKOLENIE Z DIAGNOZY I TERAPI...
 (8)
MAM NA IMIĘ DANI...
MAM NA IMIĘ DANI...
...i jestem nowym JIGGLEREM od Talk Tools . Można przy pomocy moich skrzydełek ćwiczyć zamknięcie ...
 (5)

Wyświetl wszystkie posty

Szukaj w blogu

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), która w art. 4 stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niezgodności towarów z zamówieniem należy niezwłocznie się z nami skontaktować w celu rozwiązania problemu.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie po sporządzeniu raportu szkodowego w obecności odbiorcy i dostawcy przesyłki.

  2. Koszty związane ze zwrotem reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

  3. Towar niesprawny w ramach reklamacji należy dostarczyć do siedziby PJ therapeutic z dokumentem potwierdzającym jego nabycie. Należy też opisać przedmiot reklamacji.

  4. PJtherapeutic rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni.

  5. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2003 o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można zwrócić produkt bez podania przyczyny do 14 dni. Jest to możliwe w przypadku jeśli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany, zwłaszcza zaś towar zapakowany sterylnie. PJtherapeutic dokonuje zwrotu należności w postaci przelewu całości poniesionych kosztów.

  6. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

  7. Zwrot świadczenia przez przedsiębiorcę zostanie przez niego poświadczony na piśmie w formie elektronicznej

  8. W przypadku zwrócenia towaru zakupionego w naszym sklepie, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym użytkownik wchodzi w fizyczne posiadanie towaru .

  9. Zwroty i reklamacje przyjmujemy pod adresem:

    PJtherapeutic Piotr Jaworski
    ul. Lucjana Rydla 1
    43-602 Jaworzno