Gryzak wibrujacy GWIAZDKA
  • Gryzak wibrujacy GWIAZDKA

Gryzak wibracyjny GWIAZDKA

(75,01 zł szt)

Gryzak wibracyjny to rewelacyjny produkt do stosowania w łagodzeniu objawów bolesnego ząbkowania, do ćwiczenia żucia i gryzienia w kształceniu sensorycznym. Po zagryzieniu uruchamiają się wibracje.

• Twoje zakupy w PJtherapeutic są bezpieczne, chronimy Twoje dane i kontrolujemy proces zakupu po stronie sklepu! Twoje zakupy w PJtherapeutic są bezpieczne, chronimy Twoje dane i kontrolujemy proces zakupu po stronie sklepu!
  • Zamówienia złożone do godz 11 00 staramy się wysłać w dniu nabycia! Zamówienia złożone do godz 11 00 staramy się wysłać w dniu nabycia!
  • Towar w nienaruszonym opakowaniu, nieużyty zawsze możesz zwrócić! Towar w nienaruszonym opakowaniu, nieużyty zawsze możesz zwrócić!

Gryzak wibracyjny GWIAZDKA

Jeden z pierwszych w naszej ofercie.

Po zagryzieniu żółtej gwiazdy uruchamiają się wibracje.

Gryzaki stosuje się w łagodzeniu objawów bolesnego ząbkowania. Nagryzając dziecko uczy się myślenia: przyczyna -skutek. Gwiazdka rozwija sensorycznie, powoduje, że Pacjent chętnie ćwiczy żuchwę.

Można używać w terapii dysfagii, w kształceniu ruchów bocznych języka itp.

Uwaga: Gryzaki wibracyjne nie są przeznaczone dla dzieci z uzębieniem mieszanym i stałym, z odruchami kąsania i z przetrwałym odruchem żucia.

CE

GW0002

Arkusz danych

powierzchnia