office@pjtherapeutic-speechtools.com
+48 797171989

Najnowsze posty na blogu Kanał RSS

WARSZTAT- Podstawy Oral Placement Therapy®
WARSZTAT- Podstawy Oral Placement Therapy®
PODSTAWY TERAPII POZYCJI ORALNEJ OPT Talk Tools ® 11. 05. 2024 r., godz. 9 00 - 16 00 pl...
 (6)
Powracające wysiękowe zapalenia ucha?
Powracające wysiękowe zapalenia ucha?
Kilka faktów mających znaczenie dla logopedów, zwłaszcza diagnozujących w poradniach... TO może prz...
 (0)
Testuj na sobie!
Testuj na sobie!
Logopedo! Niektóre narzędzia logopedyczne warto wypróbować na sobie. Ja zaczynałem od magicznej pił...
 (1)
WARSZTATY ORAL PLACEMENT THERAPY - III poziom
WARSZTATY ORAL PLACEMENT THERAPY - III poziom
Ze szczególną radością chcę ogłosić Państwu, że we wrześniu będziemy gościć w Polsce Monicę Purdy z...
 (2)
OBIEKTYWNIE?- TYLKO Z IOPI!
OBIEKTYWNIE?- TYLKO Z IOPI!
Rynek medyczny w Europie wymaga dostosowania produktów z innych części świata do wewnętrznych regu...
 (15)

Wyświetl wszystkie posty

Szukaj w blogu

LIPER, GROOVED DIRECTOR CZY TONGUE GUIDE?

LIPER, GROOVED DIRECTOR CZY TONGUE GUIDE?

  Piotrek Jaworski  

 (3)

  AKTUALNOŚCI

    Logopedzi, którzy diagnozują krótkie wędzidełka, czy też- jak chcieliby Amerykanie- tkanki przyrośniete, stoją przed wyborem narzędzi diagnostycznych. Buzie niemowlaków wcale nie są przestrzenią do łatwej manipulacji, zeszta- nie tylko niemowlaków...Tym bardziej, że trzeba język podnieść lub odciągnąć.

   Świat medyczny poradził sobie z tym zadaniem już dawno, a GROOVED DIRECTOR stał się modelem dla dzisiejszego przyrządu, który od wczoraj jest w naszym sklepiku. Tongue Guide Pro dla dzieci jest w zasadzie kopią poprzednika, tylko wykonaną z tworzywa sztucznego, autoklawalnego. Lżejszy i z ergonomiczną rączką na pewno ułatwi uchwyt języka do jego manipulacji w celu obejrzenia przyrostu. Osobiście, uważam, że rączka jest ciut za długa, ale...

     Na koniec: wolę Guide'a od Lipera do diagnozy i Lipera od Guida do terapii. Polecam więc obydwa- PJ.

Aktualizuję tego posta, po tygodniu tylko z informacją, że produkt musiał się spodobać, bo zszedł ze swej półki błyskawicznie. DOMAWIAMY więc.

 (3)