office@pjtherapeutic-speechtools.com
  • Na płyn w uchu?-zastosuj Eardoc

MASAŻER EARDOC II

(80,00 zł szt.)

Nieinwazyjne narzędzie do uwalniania znajdujących się w uchu płynów i powietrza za błoną bębenkową, które są przyczyna bólu i infekcji ucha środkowego (OTITIS MEDIA).

EARDOC to nieinwazyjne narzędzie do stosowania w udrożnianiu trąbki Eustachiusza - uwalnianiu znajdujących się tam płynów i powietrza za błoną bębenkową, które są przyczyna bólu i infekcji ucha środkowego (OTITIS MEDIA).

W większości przypadków, ból jest właśnie spowodowany nagromadzonym powietrzem i płynami wywierającymi nacisk na struktury ucha. Około 75% dzieci od drugiego roku życia dotkniętych jest zapaleniem ucha środkowego, rocznie około 30 -35 milionów wizyt lekarskich związanych jest z bólem ucha i/lub infekcją.

UWAGA: DOSTĘPNY KOLOR - szary.

SPOSÓB DZIAŁANIA
EARDOC generuje i przekazuje wibracje do ucha środkowego i trąbki Eustachiusza. Fale wibracyjne są przekazywane przez wyrostek sutkowaty do ucha środkowego. Redukcja płynów i powietrza przyczynia się do poprawy funkcji mechanicznych błony bębenkowej.

ZASTOSOWANIE
EARDOC znajduje zastosowanie w terapii:
- OTITIS MEDIA
- uwalniania powietrza i płynów z ucha środkowego
- DYSFUNKCJI TRABKI EUSTACHIUSZA
- podczas podróży samolotem do wyrównywania ciśnienia w uszach, zwłaszcza dla dzieci
- polecane dla pływaków i płetwonurków

Zastępuje drogi i bolesny drenaż ucha!

CECHY URZĄDZENIA

- suwak kontroli częstotliwości

- ZASILANIE: 2 baterie AA

- komfortowy profil przylegający do ucha

- specjalny wypukły profil przekazujący wibrację

WYNIKI TESTÓW

94% badanych użytkowników EARDOC stwierdziło ustapienie dolegliwości bólowych, zaś 89% zamierza użyć masażera w przyszłości w przypadku wystąpienia wymienionych wyżej problemów.

URZĄDZENIE chronione patentem w Europie, USA, Chinach i innych krajach.

WI0025

Nowy